Recenzie Live Casino GetSlots - Cont

Age Limit
GetSlots
GetSlots is not available in your country. Please try:
Metode de depunere
SkrillMasterCardVisaNetellerPaysafe Card
Trusted by
Curacao

Cont

Pentru a juca la GetSlots Casino, jucătorii trebuie să se înregistreze pentru un cont. Acesta este un proces ușor și jucătorii se vor descurca foarte repede. Tot ce trebuie să facă este să apese pe butonul de autentificare și să completeze formularul cu toate informațiile necesare. În primul pas, jucătorii trebuie să-și adauge e-mailul, țara și moneda preferată. În al doilea pas, jucătorii trebuie să-și adauge numele, data nașterii și sexul. Și în al treilea și ultimul pas, trebuie să-și furnizeze numărul de telefon și adresa.

Este foarte important să introduceți informații corecte atunci când vă înregistrați pentru un cont, deoarece mai târziu, jucătorii vor trebui să treacă prin procedura de verificare. În cazul în care un jucător greșește când introduce detaliile personale, trebuie să contacteze Asistența Clienți. Jucătorii trebuie să-și mențină conturile și să-și păstreze detaliile la zi.

Fiecărui jucător îi este permis să aibă un singur cont la cazinoul GetSlots per gospodărie, număr de telefon și sistem de plată.

Jucătorii care încearcă să deschidă mai mult de un cont pentru a profita de bonusuri și promoții riscă să le fie suspendate toate conturile.

Jucătorii care doresc să creeze un cont nou ar trebui să contacteze Asistența pentru clienți și vor avea vechiul cont închis odată ce deschid unul nou.

Când se înregistrează pentru un cont, un jucător trebuie să aleagă un nume de utilizator și o parolă pe care le va folosi de fiecare dată când dorește să se autentifice. jucătorii ar trebui să-și păstreze datele de conectare pentru ei înșiși și să nu le partajeze cu nimeni altcineva.

Verificarea contului

Verificarea identității este o cerință legală pentru orice cazinou licențiat. Jucătorii vor trebui să trimită copii ale documentelor legale pentru a dovedi că sunt cine spun că sunt.

GetSlots Casino este un cazinou complet înregistrat și, din acest motiv, vor trece prin toate verificările necesare pentru a se asigura că își cunosc toți clienții.

Procedura de identificare se face din multe motive diferite, iar unul foarte important este reducerea riscului de activități ilegale, cum ar fi spălarea banilor.

Din păcate, cazinourile sunt o țintă perfectă pentru criminali și ei văd că este o modalitate excelentă de a-și spăla banii depunându-i și apoi retrăgându-i ca „numerar curat”. Din acest motiv, cazinourile trebuie să verifice identitatea fiecărui client. Și în plus, pentru a se proteja de acest tip de activități ilegale, fiecare depozit trebuie să fie pariat cel puțin o dată înainte ca un client să poată solicita o retragere.

O altă fraudă foarte comună este uzurparea identității, în care jucătorii pot obține ilegal detalii ale cărții de credit pentru a-și finanța conturile. Acesta este motivul pentru care verificarea contului este o parte foarte importantă, atât pentru a proteja cazinourile, cât și jucătorii.

Fiecare cazinou are intervale de timp diferite când necesită documente de verificare, unii le vor solicita la înregistrare, în timp ce alții înainte de a efectua o retragere.

Jucătorii trebuie să furnizeze documente pentru a-și dovedi numele, vârsta, adresa și proprietatea asupra metodei lor bancare. Acestea sunt câteva dintre documentele pe care le pot trimite:

Pentru a-și dovedi identitatea, jucătorii pot trimite o copie a cărții naționale de identitate, a permisului de conducere sau a pașaportului. Jucătorii trebuie să se asigure că documentul scanat este vizibil și că jucătorii nu trebuie să manipuleze imaginea sau orice alte date. Iar data documentului trebuie să fie încă valabilă pentru că nu va fi acceptat un document expirat.

Pentru a-și dovedi adresa, jucătorii trebuie să trimită o copie a facturii de utilități, a facturii de telefon, a extrasului bancar, a extrasului cardului de credit sau a oricărui alt document oficial guvernamental. Jucătorii trebuie să se asigure că trimit o scanare a documentului complet. Documentul nu trebuie să fie mai vechi de 3 luni.

Pentru a dovedi metoda de plată, jucătorii trebuie să trimită un document care să ateste că sunt proprietarul metodei bancare pe care au folosit-o. Jucătorii care folosesc carduri de credit sau de debit pentru a depune trebuie să arate primele 6 și ultimele 4 cifre ale cardului lor. Numele și data de expirare trebuie să fie și ele vizibile, dar jucătorii pot ascunde codul CVC din 3 cifre atunci când își scanează dosul cardului. Cardul trebuie semnat și toate cele 4 colțuri trebuie să fie vizibile. Jucătorii care folosesc Neteller sau Skrill trebuie să facă o captură de ecran a contului lor, care le arată clar numele, adresa de e-mail și numărul contului. Jucătorii care folosesc un cont bancar trebuie să își încarce extrasul sau să trimită o captură de ecran a profilului lor bancar online, care să arate numele și detaliile contului.

Odată ce jucătorul trimite toate documentele necesare, trebuie să aștepte un e-mail de confirmare, care va dura de obicei câteva zile. Cazinoul are nevoie de ceva timp pentru a procesa toate documentele, dar vestea bună este că, odată ce un cont este verificat, jucătorul nu trebuie să-l verifice din nou. Oricum, cazinoul își rezervă dreptul de a solicita documente suplimentare în orice moment dacă consideră că este necesar.

Atâta timp cât un jucător trimite documentele necesare și dovedește că are vârsta legală pentru a juca și că își folosește fondurile pentru a juca, nu există motive legale pentru care documentele de verificare a cazinoului să nu fie acceptate.

Oricum, fiecare cazinou este o afacere privată, iar dacă decid că nu vor să accepte un client, atunci nu poate face o persoană într-o astfel de situație.

Cum să vă autentificați

Când un jucător își creează un cont la GetSlots Casino, trebuie să creeze un nume de utilizator și o parolă unice. Ei vor trebui să folosească aceste detalii de fiecare dată când vor să se conecteze la contul lor. Le sugerăm jucătorilor să se deconecteze întotdeauna de la cont când au terminat de jucat, mai ales dacă își partajează computerul cu cineva. Acesta este un alt nivel de protecție pe care îl adaugă contului lor.

Cum să deblochezi un cont

Jucătorii care acționează inadecvat sau încalcă regulile riscă să li se suspende conturile. Ar putea exista câteva motive pentru care un cazinou ar putea bloca un cont și aici vom trece peste cele mai comune.

Prea multe încercări de autentificare – Se întâmplă adesea ca jucătorii să-și uite informațiile de conectare și astfel încearcă să le amintească introducând diferite combinații. GetSlots Casino va lua măsuri de siguranță și va bloca un astfel de cont. Vestea bună este că, deoarece această problemă se referă la factorul uman, poate fi rezolvată cu ușurință contactând Asistența Clienți.

Procesul de verificare a eșuat – Jucătorii care nu reușesc să treacă prin procesul de verificare pot avea contul blocat. Acest lucru se întâmplă de obicei atunci când un jucător solicită o retragere și văzând acest lucru ca o încălcare a regulilor, cazinoul va bloca un astfel de cont. Dacă acesta este cazul, jucătorul trebuie să contacteze asistența pentru clienți și să încerce să rezolve problema trimițând copii ale documentelor legale și parcurgând procedura de verificare. Acest lucru le va amâna drastic retragerea, așa că, din acest motiv, sfătuim jucătorii să-și verifice contul în momentul în care își creează unul.

Încălcarea termenilor și condițiilor – jucătorii sunt obligați să citească termenii și condițiile cazinoului, astfel încât să evite încălcarea acestora. Orice jucător care încalcă termenii și condițiile cazinoului riscă să-i fie blocat contul și să-și piardă câștigurile.

Fraudă comisă – Jucătorii trebuie să înțeleagă că conturile lor sunt monitorizate și, dacă sunt găsiți că comit fraudă, li se va bloca contul. În cele mai multe cazuri, jucătorii încearcă să abuzeze de bonusuri și promoții și să ofere informații frauduloase.

Jucători care au mai multe conturi – jucătorii au voie să aibă un singur cont, iar oricine încearcă să deschidă mai multe conturi încalcă termenii.

Jocuri de noroc pentru minori – pentru a se alătura unui cazinou, jucătorii trebuie să fie majori pentru a juca. Din acest motiv, cazinoul trece printr-o procedură strictă de verificare pentru a împiedica minorii să-și creeze conturi.

Cum să deblochezi un cont de cazinou?

Jucătorii care realizează că contul lor este blocat pot contacta Asistența Clienți și îi vor ajuta să-și recupereze contul. În cele mai multe cazuri, jucătorii nici măcar nu sunt conștienți de greșelile pe care le fac și își vor avea conturile înapoi și funcționează foarte curând. Oricum, dacă un jucător încalcă termenii și condițiile cazinoului, nu își va putea recupera contul.

Cel mai bun lucru de făcut este să nu intrați în panică și să contactați Asistența Clienți și vor cerceta și vor vedea de ce contul este blocat și ce trebuie să facă jucătorul pentru a-l debloca.

Cum se închide un cont

Este complet normal ca un jucător să-și închidă contul la GetSlots Casino, indiferent de motiv.

Decizia de a închide un cont îi revine în întregime jucătorului, dar oricum sugerăm fiecărui jucător să contacteze Asistența Clienți, și astfel poate lua o decizie mai informată. Și anume, dacă un jucător închide definitiv un cont, nu îl va mai putea deschide pe viitor. Din acest motiv, GetSlots Casino oferă jucătorilor diferite opțiuni din care să aleagă și să o găsească pe cea care li se potrivește cel mai bine.

Ar putea exista multe motive pentru care o persoană ar dori să-și închidă contul și le vom trece peste cele mai comune:

Modificări ale termenilor și condițiilor cazinoului – atunci când cazinoul modifică termenii și condițiile, jucătorii nu trebuie să le accepte. Acest lucru este în majoritatea cazurilor când există modificări ale condițiilor bonusului. Oricum, dacă modificările dăunează jucătorului, acesta poate lua în considerare închiderea contului de cazinou. Cazinoul poate crește uneori cerințele de pariere ale unui bonus și poate scurta durata bonusului. În plus, ar putea să excludă mai multe jocuri decât de obicei sau să excludă metodele de depunere pentru bonusuri. Dacă acesta este motivul, atunci jucătorul are dreptul deplin de a-și închide contul.

Serviciul pentru clienți nu a reușit să ajute – din păcate, asistența pentru clienți din unele cazinouri ar putea să nu fie atât de utilă, iar jucătorul își pierde interesul pentru marcă. Din fericire, fiecare agent pentru clienți de la GetSlots Casino este un profesionist calificat și va merge dincolo de modul lor de a ajuta fiecare client în momentul în care are nevoie.

Dependența de jocuri de noroc – unii jucători dezvoltă un obicei nesănătos de a juca de noroc. Ei cred că jocurile de noroc pot deveni o sursă de venit doar pentru că au lovit mare de câteva ori. Ceea ce uită este că atât câștigul cât și pierderea este doar o parte a experienței cazinoului. Nimeni nu poate garanta că fiecare pariu se va transforma într-un câștig. Când lucrurile merg în jos, este bine să luați în considerare închiderea contului și concentrarea asupra altor lucruri importante din viață.

Suspendați temporar contul de cazinou

Jucătorii care doresc să ia o pauză de la jocurile de noroc pot lua în considerare închiderea conturilor pentru o anumită perioadă. Jucătorii pot contacta asistența pentru clienți și pot vedea ce software de joc responsabil oferă.

Jucătorii pot alege să se autoexclude de la jocurile de noroc timp de 1 oră până la 1 an. Înainte de a închide contul, este o idee bună să faceți o retragere a câștigurilor dacă există.

Total score8.4
Argumente pro
+ Peste 6000 de jocuri
+ Programe VIP
+ Cazinouri Crypto
+ Structura bonusului ridicat

Date pe scurt despre cazinou

Year foundedYear founded: 2020
BonusuriBonusuri (1)
Bonus high-roller
JocuriJocuri (15)
Baccarat
Bingo
BlackjackCaribbean StudCasino HoldemDragon TigerKeno
Lozuri răzuibile
Mini BaccaratPoker
Poker video
RuletăRăzboi în cazinouSlotsZaruri
LicențeLicențe (1)
LimbiLimbi (5)
cehă
engleză
germană
norvegiană
poloneză
Metode de depunereMetode de depunere (21)
Bitcoin
Bitcoin Cash
Credit CardsCryptoDebit CardDogecoinEcoPayz
Ethereum
Instabet
Litecoin
MaestroMasterCardNetellerPaysafe Card
Prepaid Cards
QIWISkrill
Venus Point
Visa
Yandex Money
iDebit
SoftwareSoftware (35)
Amatic IndustriesAuthentic Gaming
Belatra
Betsoft
Booming Games
Casino Technology
EGT Interactive
Elk StudiosEndorphinaEvolution Gaming
Evoplay Entertainment
Ezugi
Felix Gaming
GameArt
Habanero
IGT (WagerWorks)
IgrosoftLuckyStreakMicrogaming
Mr. Slotty
NetEnt
Nucleus Gaming
Platipus Gaming
Play'n GOPlaysonPlaytechPragmatic Play
Quickspin
Red Tiger Gaming
Relax Gaming
Spinomenal
Thunderkick
Wazdan
Yggdrasil Gaming
iSoftBet
Tipuri de suportTipuri de suport (2)
Chat live
E-mail suport
ValuteValute (10)
Dolari australieni
Dolari din Noua Zeelandă
Euro
Yeni japonezi
coroane norvegiene
dolari americani
dolari canadieni
ruble rusești
tenge kazahe
zloți polonezi
ȚăriȚări (11)
Albania
Australia
Austria
Canada
Cehia
Finlanda
Germania
Norvegia
Noua Zeelandă
Polonia
Ungaria