logo
Live CasinosȘtiriConsiliul național de poliție din Finlanda va monitoriza îndeaproape publicitatea pentru jocuri de noroc

Consiliul național de poliție din Finlanda va monitoriza îndeaproape publicitatea pentru jocuri de noroc

Publicat la: 26.03.2025
Nathan Williams
Publicat de:Nathan Williams
Consiliul național de poliție din Finlanda va monitoriza îndeaproape publicitatea pentru jocuri de noroc image

Pe măsură ce evenimentul Campionatului Mondial de Raliuri (WRC) și evenimentele sale secundare încep în Finlanda, Consiliul Național de Poliție a monitorizat cu strictețe piața jocurilor de noroc. Consiliul consideră că unii furnizori de servicii de jocuri de noroc din afara sistemului finlandez pot încerca să folosească evenimentul în scopuri de marketing.

Consiliul Național de Poliție a anunțat deja organizatorii evenimentelor despre efortul de supraveghere și le-a cerut să trimită informațiile corespunzătoare echipelor, șoferilor și organizatorilor de evenimente secundare. Poliția a spus că va urmări orice posibilă publicitate pentru jocuri de noroc în timpul evenimentului.

Finlanda este una dintre puținele țări europene pentru care și-a deschis porțile site-uri de cazinouri live reglementate și case de pariuri sportive. În prezent, jocurile de noroc sunt o afacere controlată de stat, Veikkaus Oy având singura licență de a oferi și promova servicii de jocuri de noroc. Scopul principal al acestui sistem este de a evita abuzurile legate de jocurile de noroc și activitățile criminale.

Cu toate acestea, acest lucru se va schimba în curând după ce guvernul a anunțat în iunie că ar putea pune capăt monopolului până în 2026. Noul model de licență va include pariuri sportive și jocuri de cazinou.

Potrivit Johanna Syväterä, consilier principal al Consiliului Național de Poliție, toate materialele promoționale privind jocurile de noroc, inclusiv siglele, care încalcă Legea loteriilor finlandeze nu trebuie să fie vizibile publicului în timpul evenimentului.

Ea a adăugat:

„În cadrul evenimentului pot apărea încercări de comercializare a mărcilor furnizorilor internaționali de servicii de jocuri de noroc și a jocurilor acestora, sub formă de logo-uri imprimate pe materiale de marketing. Mai mult, marketing poate apărea pe traseul raliului, pe îmbrăcămintea concurenților și pe marfa fanilor, pe video. ecrane și panouri luminoase, în fundal ecrane pentru interviuri și broșuri, autocolante și alte cadouri.”

Syväterä a declarat că sponsorizările sunt deosebit de atrăgătoare pentru majoritatea furnizorilor de servicii de jocuri de noroc, deoarece majoritatea reclamelor vizează un public țintă definit al cărui nivel de interes pentru jocurile de noroc poate fi peste medie.

Orice persoană găsită vinovată de încălcarea Legii Finish Loteries este supusă unei amenzi administrative din partea Consiliului. Sancțiunea administrativă pentru o companie este de la 10.000 la 5.000.000 EUR, în timp ce o persoană poate plăti între 500 și 40.000 EUR.

„Scopul principal al supravegherii sporite este de a preveni în mod eficient marketingul ilegal în avans. Sperăm că informarea participanților la eveniment în prealabil va fi suficientă ca măsură preventivă, astfel încât să nu aibă loc marketing ilegal la eveniment. Dacă, dintr-un anumit motiv, acest lucru nu este În acest caz, suntem pregătiți să acționăm rapid în acest sens”, a comentat Syväterä.
Nathan „KiwiKing” Williams aduce o notă de fler Kiwi în arena globală a cazinourilor live. Îmbinând mintea sa analitică cu o pasiune molipsitoare pentru joc, el creează conținut care ghidează, informează și distrează.Mai multe postări ale autorului